SoftBank-ի վրա հիմնված թվային ստեղծագործական Picsart պլատֆորմը հայտարարել է իր DeepCraft հետազոտական ​​և զարգացման ընկերության ձեռքբերման մասին: Գնման գործարքը կանխիկի և բաժնետոմսերի համակցություն է և յոթանիշ է, սակայն ընկերության ձեռքբերման ստույգ պայմանները դեռևս չեն բացահայտվել:

Այսօր Picsart-ն առաջարկում է թվային ստեղծման և խմբագրման մի շարք գործիքներ, որոնք ուղղված են սպառողներին և մասնագետներին՝ լուսանկարների և տեսանյութերի խմբագրումն ավելի զվարճալի և հասանելի դարձնելով: Ընկերությունը կարծում է, որ DeepCraft-ի արհեստական ինտելեկտի տեխնիկական տաղանդը և համակարգչային տեսլականի և մեքենայական ուսուցման ոլորտում առաջընթացը կուժեղացնեն Picsart-ի սեփական AI տեխնոլոգիան և կօգնեն ընկերությանն ավելի լավ աջակցել իր ծառայությունների վրա տեսանյութերի ստեղծման վերջին աճին: Թիմը նաև կօգնի ավելացնել Picsart-ի AI հետազոտության և զարգացման բաժինը՝ PAIR (Picsart AI Research)՝ լրացուցիչ բարձրաստիճան անձնակազմով, ասել է ընկերությունը:

2017 թվականին հիմնադրված DeepCraft-ը մասնագիտացած է տեսանյութերի և պատկերների մշակման մեջ, իսկ Picsart-ը առաջին միաեղջյուրն էր երկրում։ Նրա համահիմնադիրներ Արմեն Աբրոյանը (Գլխավոր տնօրեն) և Վարդգես Հովհաննիսյանը (CTO) ներգրավված են արհեստական ​​բանականության և մեքենայական ուսուցման ոլորտում ավելի քան 20 տարի և հայտնի են տեղական համայնքում իրենց փորձով: Նախկինում Աբրոյանը եղել է Հայաստանի Հանրապետության բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության փոխնախարար, RedKite-ում արհեստական ​​ինտելեկտի առաջատար ճարտարապետ և Սինոփսիսի ավագ ծրագրավորող: Մինչդեռ Հովհաննիսյանը 13 տարի անցկացրել է «Սինոփսիս»-ում՝ որպես R&D ավագ ինժեներ:

DeepCraft-ում թիմը պայմանագրային հիմունքներով աշխատել է մի շարք հաճախորդների հետ, այդ թվում՝ Krisp-ի, PatriotOne-ի և նույնիսկ Հայաստանի կառավարության: Այս աշխատանքն ավարտված է, և թիմն այժմ կսկսի աշխատել Picsart-ի երևանյան գրասենյակից։ Ընդհանուր առմամբ, DeepCraft-ի ութ ավագ մեքենայական ուսուցման և վիդեո ինժեներներից կազմված ամբողջ թիմը գործարքի արդյունքում կմիանա Picsart-ին՝ որպես լրիվ դրույքով աշխատող:

Picsart-ը տեսահոլովակների շուկա է մտել 2018-ին՝ EFEKT-ի (նախկին D’efekt) ձեռքբերմամբ, և վերջին տարիներին կիրառման աճ է գրանցվել, հատկապես, որ դրա հավելվածն ընդունվել է սոցիալական լրատվամիջոցների ստեղծողների և առցանց խանութների կողմից, որոնք օգտագործում են տեսանյութեր: Picsart հավելվածում մինչ այժմ 2021 թվականին խմբագրվել է ավելի քան 180 միլիոն տեսանյութ, ինչը 70%-ով ավելի է անցյալ տարվա համեմատ։ Այն այժմ առաջարկում է հազարավոր էֆեկտներ և տեսանյութերի խմբագրման տասնյակ գործիքներ և նախատեսում է ընդլայնել շարքը, քանի որ արհեստական բանականությունն ու ամպային ծառայությունները զարգանում են։

DeepCraft-ի հետ Picsart-ը հատկապես հետաքրքրված է նրանով, թե ինչպես կարող են թիմի հմտությունները և տեխնոլոգիական նախապատմությունն օգնել նրան առաջ շարժվել վիդեո աջակցության ոլորտում, որը, ըստ ընկերության, մեծ ուշադրության կարժանանա 2022 թվականին:

Այնուամենայնիվ, Picsart-ը DeepCraft-ից կոնկրետ IP չի ձեռք բերում գործարքի շրջանակներում, TechCrunch-ին հայտնել են ընկերությունից:

Picsart-ն արդեն կապ ուներ DeepCraft-ի հետ մինչև գործարքը, քանի որ նրանք միասին աշխատում էին տարբեր տեխնոլոգիական զարգացումների վրա:

«DeepCraft-ը խորը տեխնոլոգիաների ինժեներների եզակի թիմ է, և մենք նրանց հետ աշխատում ենք ավելի քան մեկ տարի՝ ստեղծելու մեր հիմնական տեխնոլոգիաները»,- ասաց Picsart-ի համահիմնադիր և CTO Արտավազդ Մեհրաբյանը: «Քանի որ մենք ավելի շատ ներդրումներ ենք կատարում մեր տեսանյութերի հնարավորությունները զարգացնելու համար, մենք վստահ ենք, որ DeepCraft թիմը նշանակալի դեր կխաղա տեսանյութի ապագայի ձևավորման գործում»,- ավելացրել է նա:

Սիրարփի Աղաբաբյան

168.am

Այս թեմայով կարդացեք

Թողնել մեկնաբանություն

Գրել մեկնաբանություն