Մոնոպոլ ընկերությունն է որոշել՝ ինչ գին պետք է ունենա գովազդը և որ հեռուստաընկերությանը տրվի. աուդիտ
Առնվազն վեց տարվա ընթացքում մի բիզնեսը ենթադրաբար խաբել է մյուսներին՝ ստելով հեռուստաընկերությունների վարկանիշների մասին: Չափումներ իրականացնող ընկերությունը կեղծել է տվյալները, որպեսզի գովազդը բաժին հասնի իրենց ցանկացած հեռուստաալիքին: Ունենալով ֆինանսական լծակներ՝ այդ հեռուստաալիքներում էլ իրականացվել է լուրջ գրաքննություն:
Հեղինակ՝ Նիկոլայ Ավետիսյան