Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունում ջանք չեն խնայում, որպեսզի Արմավիրի մարզի երթուղային ցանցերից մեկը տրամադրեն ԱԺ նախկին պատգամավոր Սամվել Ալեքսանյանին և նրա մտերիմին՝ քրեական գործերով անցնող Ռուբեն Կոստանյանին («Նորագյուղցի Բոգո»)։ Այդ նպատակով մրցույթ են հայտարարել, փոփոխել դրա պայմանները, որպեսզի Ալեքսանյանի և Կոստանյանի հետ փոխկապակցված ՍՊԸ-ն հաղթող ճանաչվի։ Տեսնելով, որ այդ ընկերության մրցակիցը կարող է հաղթող ճանաչվել՝ նախարարությունը ձևական խախտում է արձանագրել մյուս մասնակցի փաստաթղթերում և չեղարկել մրցույթը։

«Հետք»-ի խմբագրություն է դիմել Երևան-Արմավիր երթուղին այժմ սպասարկող «Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊ ընկերության տնօրեն Շուշանիկ Խաչատրյանը՝ ներկայացնելով նախարարության, իր բնորոշմամբ, ապօրինի գործողությունները։

Այսպես, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը 2021 թվականին մրցույթ է հայտարարել Արմավիրի մարզի Արմավիրի տարածաշրջանի միասնական երթուղիների համար։ Մրցույթի հաղթողը 14 ուղղությամբ պետք է սպասարկի բնակչությանը։ Ուղղություններից մեկը Երևան-Արմավիր երթուղին է, մյուսները Արմավիր քաղաքից հարակից գյուղեր և հակառակ ուղղությամբ են։

Մրցույթի հայտարարության մեջ նշվել են պայմանները։ Դրանցից գլխավորն այն է, որ մրցույթին դիմողները պետք է մինչև 30 նստատեղ ունեցող ավտոբուս ներկայացնեն՝ բացառությամբ Արմավիր-Երևան երթուղուց։ Արմավիր-Երևան երթուղու համար պետք է ավտոբուսները 21-ից 30 նստատեղ ունենան։ Այսինքն՝  նստատեղերի նվազագույն շեմ է նշվել։

Մրցույթի մասին հայտարարությունից մոտ 10 օր անց նախարարությունը հանել է Արմավիր-Երևանի համար սահմանված առնվազն 21 նստատեղի պահանջը։

Դա ըստ Շուշանիկ Խաչատրյանի՝ պայմանավորված է նրանով, որ իր մրցակից «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ն արդեն Հայաստան էր ներմուծել միկրոավտոբուսներ, որոնք չէին կարող բավարարել այդ պայմանին։ Ստացվում է, որ մրցույթի մասնակիցը դեռ չգիտի հաղթելու է, թե ոչ, բայց ներմուծում է մեքենաները։ Կարելի է ենթադրել՝ «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ն վստահ է եղել, որ հաղթելու է և ֆինանսական միջոցներ է հատկացրել, գնել և Երևան է տեղափոխել միկրոավտոբուսները։

Նախարարության պաշտոնական կայքում չգտանք առաջին հայտարարությունը, որը մեզ տրամադրեց Շուշանիկ Խաչատրյանը։ Ի տարբերություն նախարարության կայքում տեղադրված փաստաթղթի՝ սկզբնական տարբերակում եղել է «21-ից 30» նստատեղի պայմանը։ Ի դեպ, նման էական նշանակություն ունեցող պայմաններ նախարարությունը իրավունք չի ունեցել փոփոխելու։ 

Բացի դրանից, պայման է եղել, որ ընկերությունները պետք է պետական դեպոզիտ հաշվին վճարեն երթուղին շահագործելու թույլտվությունը ստանալուց հետո ներդրվող ավտոբուսների գնի 1․5 տոկոսի չափով գումար։ Այդ պայմանին կանդրադառնանք ստորև։

Այդուհանդերձ մրցույթին դիմում են և՛ Շուշանիկ Խաչատրյանի ղեկավարած «Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊԸ-ն, և՛ Սամվել Ալեքսանյանի և Ռուբեն Կոստանյանի հետ փոխկապակցված «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ն։



Մրցույթի ընթացակարգի համաձայն՝ մասնակիցները հայտերը նախարարություն պետք է ներկայացնեին մինչև նոյեմբերի 2-ը։ Փաթեթները պետք է բացվեին նոյեմբերի 5-ին, իսկ մրցույթի արդյունքները պետք է գնահատվեին նոյեմբերի 9-ին։ Երկու ՍՊԸ-ն սահմանված ժամկետում ներկայացրել է անհրաժեշտ փաստաթղթերը։ Փաթեթները բացվել են, մրցութային հանձնաժողովը ոչ մի խնդիր չի տեսել փաստաթղթերում։ Իսկ երբ մրցույթն ավարտվել է, անցել է որոշ ժամանակ մրցութային հանձնաժողովը եզրահանգել է, որ «Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊԸ-ի փաստաթղթերում խնդիր կա և չեղարկել է մրցույթը։ Բանն այն է, որ «Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊԸ-ն վճարել է ներդրվող ավտոբուսների գնի 1 տոկոսի չափով դեպոզիտ գումարը, բայց հանձնաժողովը, փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանի նախագահությամբ, գտել է, որ վճարում կատարողը ՍՊԸ-ի բաժնետերն է, այլ ոչ թե հենց ՍՊԸ-ն։ Այսինքն՝ դեպոզիտ հաշվին կատարվել է վճարում «Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊԸ-ի հիմնադիր, 50 տոկոս բաժնեմաս ունեցողի կողմից, և «Վճարման նպատակը» բաժնում նշվել է, թե ինչ նպատակով է փոխանցվել գումարը։

Մրցութային հանձնաժողովը, հակառակ մրցույթ անցկացնելու կարգը սահմանելու մասին Կառավարության որոշման, փաստաթղթերը դիտարկելիս չի ասել, որ վճարումը պետք է կատարվի հենց ընկերության անունից, այլ ոչ թե ընկերության բաժնետիրոջ։ Կառավարության՝ այդ որոշման 33-րդ կետում սահմանված է․ «Փաթեթներում թերություններ լինելու դեպքում հանձնաժողովը դրանք հայտնաբերելու պահից 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում առաջարկում է կազմակերպություններին վերացնել թերությունները»: ՏԿԵ փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանի նախագահությամբ մրցութային հանձնաժողովը «Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊ ընկերությանը ժամանակին չի ասել, որ վճարումը պետք է անել ոչ թե ՍՊԸ-ի բաժնետիրոջ անունից, այլ հենց ընկերության։

Ի տարբերություն «Գալակտիկա տրանս» ՍՊԸ-ի փաստաթղթերի՝ մրցութային հանձնաժողովը էական խնդիր է գտել «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ի փաստաթղթերում։ Ընկերությունը չի պահպանել Կառավարության նույն որոշման 14.1 կետի պահանջը։ «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ի ներկայացրած մեքենաների10 տոկոսը չի համապաստախանել հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար ԳՕՍՏ 30478-96 ստանդարտին։ Պարզ ասած՝ հաշմանդամություն ունեցողների համար հարմարեցված չի եղել։ Մրցութային հանձնաժողովն այս մասին արձանագրություն է կազմել, ներկայացրել ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանին։

«Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊ ընկերության տնօրեն Շուշանիկ Խաչատրյանը, հասկանալով, որ մրցույթն արդեն իսկ կանխակալ է, մրցույթի պայմանները փոփոխվում են հօգուտ մրցակցի, ահազանգում է այդ մասին։ Գրավոր նամակներ է հղում ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանին և վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանին, ակնկալելով, որ նրանք իրենց հսկողության տակ կվերցնեն մրցույթի ընթացքը և կկանխեն ապօրինությունները։ Սակայն ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանը նոյեմբերի 19-ին հրաման է ստորագրել մրցույթը չեղարկելու մասին։

Շուշանիկ Խաչատրյանը գտնում է, որ մրցույթում պարզապես պետք է իր կազմակերպությունը հաղթող ճանաչվեր և ավարտվեր ամեն բան, բայց նախարարությունը ձևական խախտում է հայտնաբերել իր փաստաթղթերում, որի մասին նախապես չի ասել՝ զրկելուվ խախտումը վերացնելու հնարավորությունից։ Այդ խախտումը 1 ժամվա մեջ հնարավոր էր վերացնել և ըստ Խաչատրյանի՝ մրցութային հանձնաժողովը դա էլ միտումնավոր է արել, որ «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ն բարենպաստ իրավիճակում հայտնվի։ Բանն այն է, որ մրցութային հանձնաժողովը, երթուղային ցանցի գների մասին փակ ծրարը բացելով, մրցակցին՝ «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ին, հնարավորություն է տվել ծանոթանալ «Գալակտիկա տրանս» ՍՊԸ-ի առաջարկած գներին, որն անհամեմատ ցածր է եղել։ Միայն Արմավիր-Երևան երթուղու համար «Գալակտիկա տրանս» ՍՊԸ-ն 20%-ով ցածր գին է առաջարկած եղել։ Ավելին, Շուշանիկ Խաչատրյանի համոզմամբ, մրցութային հանձնաժողովը պետք է ընդհանրապես վերադարձներ «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ի հայտը, քանի որ միկրոավտոբուսներով ցանկացել են մասնակցել ավտոբուսային երթուղու համար հայտարարված մրցույթին։



Շուշանիկ Խաչատրյանը նշում է նաև, որ մրցույթում իր ընկերության ներկայացրած ավտոբուսներն անհամեմատ բարձրակարգ են եղել «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ի ներկայացրած միկրովատոբուսներից։ Ի տարբերություն իր մրցակցի 15+1 նստատեղերով միկրոավտոբուսների՝ «Գալակտիկա տրանս» ՍՊԸ-ն ներկայացրել է «Եվրո 5» կարգի 

8.8 մետրանոց և 7.6 մետրանոց ավտոբուսներ, որոնցից առաջինը 25 նստատեղ ունի (կանգնած ուղևորներով՝ մինչ 59 տեղ), իսկ երկրորդը՝ 22 նստատեղ (կանգնած ուղևորներով՝ մինչ 45 տեղ): Խոսելով «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ի միկրոավտոբուսների մասին՝ Շուշանիկ Խաչատրյանը ցույց է տալիս դրանց վրա նշված առանց համապատասխան ստանդարտների թեքահարթակի նմանվող հարմարությունը, որից պետք է օգտվեն անվասայլաների վրա գտնվող ուղևորները։ Ցույց տալով մրցակցի միկրոավտոբուսի սրահը՝ Խաչատրյանը պնդեց, որ անհնար է ներսում անվասայլակի համար տեղ գտնել, քանի որ միկրոավտոբուսի սրահի տարածքը դա թույլ չի տալիս։ 



«Գալակտիկա տրանս սերվիս» ՍՊԸ-ի տնօրենը ՏԿԵ նախարարության մրցութային հանձնաժողովի խախտումները վերացնելու և իր ընկերությունը հաղթող ճանաչելու պահանջով դիմել է դատարան, պատրաստվում է նաև հաղորդում ներկայացնել հանցագործության մասին։ Մինչ Շուշանիկ Խաչատրյանը փորձում է իր իրավունքները վերականգնել, ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանը Արմավիրի համար նոր մրցույթ է 

հայտարարել։

Նշենք, որ «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ն հիմնադրվել է 2021 թվականի հունիսի 8-ին ԱԺ նախկին պատգամավոր Նահապետ Գևորգյանի որդու՝ Քաջիկ Գևորգյանի և ԱԺ նախկին պատգամավոր Սամվել Ալեքսանյանի ընտանիքին պատկանող «Ալեքս տեքստիլ» ՍՊԸ-ի 84% բաժնետեր Էդգար Անտոնյանի կողմից։ Էդգար Անտոնյանը և Քաջիկ Գևորգյանն «Ընկերներ տրանս» ՍՊԸ-ում ունեցել են հավասարաչափ՝ 50% բաժնեմաս։ Հուլիսի 28-ին Նահապետ Գևորգյանի որդին դուրս է եկել ընկերությունից, նրան փոխարինել է Կենտրոնական ավտոկայանի հարակից տարածքում բազմաթիվ ապօրինի շինություններ կառուցած Հովհաննես Սիմոնյանը։ Սիմոնյանը քրեական գործերով անցնող Ռուբեն Կոստանյանի (հայտնի է Նորագյուղցի Բոգո անվամբ) մտերիմն է, իսկ Կոստանյանը Սամվել Ալեքսանյանի մտերիմն է։

Hetq.am

Այս թեմայով կարդացեք

Թողնել մեկնաբանություն

Գրել մեկնաբանություն