Խոշոր ապրանքանիշերը դադարեցրել են գովազդը Twitter-ում՝ Մասկի որոշումների պատճառով
Համաշխարհային գրեթե բոլոր խոշոր բրենդները ժամանակավորապես դադարեցրել են գովազդը Twitter-ում՝ ընկերությունը ղեկավարելու հարցում միլիարդատեր Իլոն Մասկի քաոսային մոտեցման պատճառով, իր կայքում հայտնել է Financial Times թերթը՝ հղում անելով առաջատար գովազդային գործակալությունների աշխատակիցներին։
«Բացառիկ իրավիճակ է. իրարանցում, ընկերությանը հասցված վնաս: Նախկինում մասշտաբով համեմատելի ոչինչ չի եղել: Երբեք»,- ասել է «Մեծ քառյակի» գովազդային հոլդինգներից մեկի ղեկավարության ներկայացուցիչը, որը ներառում է Ամերիկյան ընկերությունների միջպետական խումբը՝ Omnicom Group-ը, ֆրանսիական Publicis Groupe-ը և բրիտանական WPP-ն։
FT-ի մեկ այլ աղբյուր հայտնել է, որ Մասկը «վախեցրել է նույնիսկ այն գովազդատուներին, ովքեր իրեն հաջողություն են մաղթել»։ Մասկը, գովազդային եկամուտների անկման ֆոնին, անձամբ է զանգահարել խոշոր ապրանքանիշերի սեփականատեր որոշ ընկերությունների ղեկավարներին և վիրավորել նրանց, ինչը մյուսներին ստիպել է նվազագույնի հասցնել իրենց գովազդային ծախսերը Twitter-ում, գրում է թերթը։
Թերթի տվյալներով՝ WPP-ն այժմ Twitter-ում գովազդը համարում է խիստ ռիսկային։ Մասկի հրամանով զանգվածային կրճատումները շատ ավելի դժվար են դարձրել գովազդ գնող ընկերությունների համար սոցիալական ցանցերի աշխատակիցներից արձագանք ստանալը և նրանց գովազդային արշավների արդյունավետությունը չափելը: Գնալով ավելանում են նաև բողոքները գովազդի ցուցադրման տեխնիկական սխալների վերաբերյալ։
Գովազդատուների մտավախությունն ուժեղացել է այն բանից հետո, երբ Twitter-ի գովազդի վաճառքի բաժնի ղեկավար Ռոբին Ուիլերը լքել է Twitter-ը: Ինչպես հայտնում է Bloomberg-ը, Մասկը նրան աշխատանքից ազատել է անցյալ շաբաթ՝ իր ստորաբաժանումում աշխատակիցների հետագա կրճատմանը չհամաձայնելու համար: Իրավիճակը սրվում է հաշվի ստուգման հետ կապված խնդիրների պատճառով, որոնք առաջացել են Twitter Blue վճարովի բաժանորդային ծառայության հետ դրա ինտեգրումից հետո, ինչպես նաև Twitter-ի իր էջում Մասկի հայտարարությունների պատճառով, որոնք առաջացրել են քննադատություն:
Հոկտեմբերի 27-ին Մասկը կնքել էր 44 միլիարդ դոլար արժողությամբ գործարք՝ ձեռք բերելով Twitter-ը, որին պատկանում է համանուն սոցիալական ցանցը։ Նոյեմբերի 6-ին նա հայտարարել էր որպես Twitter Blue-ի բաժանորդագրության մաս վճարովի հաշիվների վերիֆիկացում մտցնելու իր մտադրության մասին: Նոյեմբերի 10-ին բաժանորդագրության վաճառքը դադարեցվել էր կեղծ հաշիվների քանակի ավելացման պատճառով։